Fortfarande uppe

Klart att man är uppe sent på nyårsafton! Men för att slå mitt rekord så måste jag vara uppe till ungefär klockan 6. Inga problem! Ändrade lite allt i designen nu när jag knappt hade något att göra. Gillar nya designen bättre en den jag hade innan. Är inte helt klar dock, ska fixa en ny bakgrund när jag hittar en bra.
Haha, detta var inte så intressant, detta inlägget. Men jag har inte direkt så mycket att skriva!
Bild från tidigare idag. Nyår är nästan bättre en jul enligt mig. Det låter kanske konstigt, för det är inte alls lika speciellt som jul. Men jag älskar känslan av att veta att man har ett helt år framför sig. Man har massor framför sig, massa nya möjligheter!
Bild på en gris jag fotade i julas. Svin söt! ( Hoppas att någon märkte mitt lilla skämt där.) Nu ska jag dra, hejdå på ett tag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback